SOMMAREN LIDER MOT SITT SLUT

Jag är sjukt trött på min blogg design, så jag har helt tappat intresset för att skriva i den. Så om någon är bra på att ändra bloggar, så hör gärna av er om ni skulle vilja ändra min! Det skulle uppskattas enormt.
 
Jag har gått och köpt mig en dagbok, en jätte gullig. Som jag nu börjat skriva i ofta. Där kommer mina allra innersta tankar hamna, eller i stort sett allt kommer hamna där. Tror det också är lite därför jag ej skrivit i min blogg på det senaste, bara koncentrerat mig på min dagbok.

Idag var jag och kolla på min nya skola - burgården. Det känns enormt bra nu, då jag träffade en lärare där, som berättade allt för mig. vart jag ska gå, och som berätta i stort sett om hela skolan för mig.
Jag har skämts över att jag ska gå på Burgården innan, för Hulebäck t.ex är en mycket nyare och finare skola, i klass med Önneröd. Men jag skäms inte längre. Jag hade ändå inte velat gå i Mönlycke, jag åker hellre till stan varje dag, så har jag nära till allt på samma gång, + att ja får träffa mycket mer nytt folk! Inte bara Härryda, Landvetter & Mönlycke folk som det i stort sett bara är på Hulebäck. Så det känns faktiskt riktigt bra nu, att samlas i foaljén på Burgården den 21 Augusti klockan 10:00. Så gott folk se upp, då kommer Malin Linnér!

Det ska visst bli klass två varning på regn och översvämmningar idag, enligt radion. Tycker jag bara är bra! Det är så himla mysigt när det regnar. Och jag vill va med Anton sen, får se om det går att lösa.

9c, tro inte att jag någonsin kommer glömma er, jag saknar er enormt! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, då menar jag alltid.

/ MalinLinnér


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0