MYS & BIO

Jag ääär glaaad :)
Igår så var jag och Anton på bio, vi såg "barnhemmet" och herregud var vi blev skrämda ett antal ggr under filmen! Jag rekomenderar verkligen denna film, den var verkligen skit bra. Vi satt som i biosalongen (som dessutom typ var full) skrek och hoppa till med jämna mellanrum under filmens gång. Kanonfilm (om man vill bli rädd)

Efter bion gick vi och åt snabbt på McDonalds, vi köpte med oss hamburgare till min bror, sedan drog vi till lillstugan, såg filmen på smällen där, också en jätte bra film! Men denna film var då ingen skräck, utan mer komedi. Vid 00:00 bestämde vi oss för att dra hem och lägga oss och sova på studsmattan, och gud vad jag sov bra där! Men tyvärr vid 03:00 inatt fick vi gå in, för det börja regna, men det gjorde inget.

Nu imorse har Anton "försökt" färga min utväxt, det blev väl sisådär Anton!!!! Hah.
Vill bara tillägga, att jag älskar Anton.


BARNHEMMET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0