JAG VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA MED MITT LIV UTAN DIG

Förlåt att jag ej uppdaterat på länge!

Jag har vart med Anton i stort sett alla dagar nu det senaste. I förrgår så hade jag & Anton mys kväll hemma hos honom i hans säng med morötter, gurkor, päron och vinddruvor och vitlöksdipp. Supergott! Vi såg på filmen disturbia. Skit bra!!
Glömde säga att Anton hade köpt en nalle till mig (Ior) som jag fick utav honom, den e jättegullig! Tack Anton.

Igår var jag & Anton en sväng i mönlycke, och uträttade en del saker, bla kollade Anton sin syn hos synsam för övningskörning. Sedan åkte vi till Landvetter och åt på Sibylla. Efter det åkte vi med Anton bror hem till Anton, och började genast möblera om i Antons rum! (de såg inte alls bra ut innan) Men efter mkt städning, och möblering, så är det sjukt fint där nere nu!! Haha, stolt över oss!
Så igår när vi möblera hittade vi en massa gama vhs filmer, så kvällen bestod av mysa i soffan och se på Nils Karlsson Pyssling och Karlsson på taket. Jätte mysigt!
Idag var jag & Anton i stan. Jag köpte 2 par byxor, ett diadem och ett par skor.

Imorgon börjar jag Burgården - florist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0