Wind Of Change

Förlåt för att jag sårar mer än vad jag gör nytta.
Förlåt att jag inte alltid finns där vid er sida.
Förlåt för att jag är förvirrad.
Men jag ska försöka stå på egna ben, och inte dra in er i allt, för att se er sårade är de sista jag vill.
Jag ska föröska bättra mig, verkligen. Men jag har ingen som helst jävla aning om hur det ska gå till, men jag ska försöka.
Kalla mig gärna svag, för jag är äckligt jävla svag. 
"Nej de ska inte bli så igen", men sedan så blir det så ändå. Jag vet att ni stör er så enormt på dem valen jag gör, jag vet det. Och jag ber om ursäkt för det, men jag tycker också att de är ju ändå mitt val och mitt liv, det är ju jag som kommer få lida mest på om det går fel.
Så som sagt, det är ju ändå mina val. Jag vet att ni mår dåligt på att se mig må dåligt, jag vet det. Och jag respekterar om ni inte orkar "kämpa" för mig mer. Och stötta mig i det hela. Jag förstår det verkligen.
Visst jag har nog gjort många fel val i livet, men jag står för dem. Och jag vet att ni känner er åtsidosatta, men det är inte med min mening att det blir så, förlåt förlåt förlåt. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar!
Men med tre enkla ord vill jag bara säga er: JAG ÄLSKAR ER!
Och tvivla aldrig på det, jag är inget utan er, verkligen inget! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0