When The Children Cry

Imorse när jag vakna så gick jag in, så blev det värsta bråket mellan mig och mamma när hon försökte hjälpa mig med mina 2 dikter som skulle vara inlämnade som idag.
Vi skrek på varandra, jag rev sönder hela papperhelvetet och sprang och sparka rakt i väggen så en tavla ramla ner.
Sedan har denna dagen fortsatt att gå åt helvete för mig.
Skoljoggen idag, det sög verkligen! Efter det så skulle jag köra hem, jag skjutsa hem Johanna, sedan så åkte jag hemmåt. Kommer ungefär till snåkered när moppen börjar få konstiga ryck för sig. Får stanna och där får jag parkera, MITT VID LANDSVÄGEN och sitta och vänta på mamma i 40 MINUTER!
Folk måste tyckt jag var dum i huvudet som satt där vid min moppe på en stor jävla röd väska och bara satt där och stirra typ.
Sedan fick Daniel komma så fick vi frakta hem moppen. Utan Daniel vet jag inte vad jag hade gjort!  
Och nu är nog problemet med moppen nått med bensinlocket eller så är det SKIT i förgasarn IGEN! Asså den moppen har allvarliga problem, jag blir så jävla förbannad! Skulle lätt kunna döda någon nu känns det som!
Och min röst finns det inget kvar av, den är sönder skriken.
Denna dagen börja inte bra, och det har verkligen hållt i sig, vad ska komma här näst liksom?!
Jag orkar inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0