The Circle Of Life

"Ensam" det är det enda ordet som finns i mitt huvud för tillfället.
Jag känner mig så jävla ensam i denna stora världen.  Jag har aldrig känt en sådan här känsla innan, jag känner mig så liten och så ynklig.

* Vad ska jag jobba med?
* Hur kommer jag bo?
* Vart kommer jag bo?
* Kommer jag få några barn?
* Isåfall, med vem?
* Kommer jag ha kvar mina vänner som jag har nu?
* Om inte, vilka är det som jag kommer tappa på vägen?

Jag har så många frågor, som det inte finns något svar på än. Jag börjar känna denna oron i magen, rädslan för framtiden.
Fan, jag är ju fortfarande liten hur ska jag klara mig helt ensam i denna stora världen?
Jag börjar få panik, jag är rädd - jävligt rädd rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Malin. Du är inte ensam. Jag finns här hos dig<3

2007-09-19 @ 21:21:17
URL: http://johannastomberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag finns här för dig Malin. Närsomhelst!

2007-09-23 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0