Money Money Money

Nu sitter jag hemma hos Malin, efter skolan idag åkte vi ut och tjäna pengar på att dela ut reklam i brevlådor, 100 kronor i timmen per man, gött som fan!
Nu har jag nyss färgat Malins hår lite ljusare. Vet ej resultatet av det hela än, Malin står och blåser sitt hår för tillfället, får se hur de blir när de är torrt.
Imorgon är det skolfotografering, och jag vet INTE vad jag ska ha på mig, PANIK! Osså skulle jag egentligen behövt slinga mitt hår 1 gång till, men vafan. Det får va som det är, det är ju trotts allt bara ett foto, som typ ALLA ska se, men ändå :| , haha!

Upp & ner, ner & upp, det är så det känns hela tiden, jag orkar inte med det. Faaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0