Keep Holding On

Jag tänker inte gå till skolan, med ett falsk leende på läpparna längre och låtsas som allt är bra med mig och att jag är så jäkla glad hela tiden. Inombords så skriker och gråter jag, men ingen ser det när man har den "fasaden utåt".
Och jag orkar inte ha det jävla falsk leendet längre! Jag har blitt så jäkla bra på att dölja hur jag känner och tycker efter allt med pappa, för om man bara är skrattar och ler, så tror alla att allt är bra, och då slipper man jobbiga frågor. Men jag orkar inte ha det falsk leendet längre, jag har haft det sen 1:an, nu får det fan vara nog.

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: claudia

orkar heller inte med ett falsk leende, det är så jobbigt. alla tror det är okej så fort man ler, men
så fort man inte orkar med leendet är alla där och bryr sig, spec. dom som inte annars bryrs sig överhudtaget för mig.
förstår du? asså dom som inte bryr sig frågar hur det är men egentligen säger dom så bara för att visa att dom bryr sig men det gör dom inte , det ser jag på dom! så är det för mig med ett falskt leende på läpparna..

2007-09-10 @ 17:54:37
URL: http://claudiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0