I Need You Right Now

Idag fick vi sluta 1½ timme tidigare än normalt, bara för att alla våra lärare är typ sjuka, och de hade ingen lärare åt våran klass. Gött!


Efter skolan idag, tog jag min moppe och skulle åka raka vägen hem, men precis vid infarten till härryda kyrka, tvärnitar jag plötsligt och väljer att köra upp mot krykan. Jag fick en sån där känsla att;  "jag måste till pappas grav nu!"
Jag parkerar moppen vid grinden, tar av mig hjälmen, öppnar grinden och går på gången mot pappas grav.
När jag går där på gången, känner jag hur tårar börjar forsa ner ifrån min kind.
Jag sätter mig på huk, tar bort ett löv som låg på gravstenen, sitter helt tyst och bara tittar. Tårarna går inte att hålla tillbaks, jag går bort en liten stund till farmor och farfars grav och kolla till, sedan går jag tillbaka till pappas grav. Jag sätter mig på huk och säger tyst för mig själv "jag älskar dig pappa" sedan böjer jag mig ner och pussar graven.
Sedan ställer jag mig försiktigt upp, och går sakta bort mot grinden, stänger den och åker hem.

image20

Kommentarer
Postat av: sandra olin

gumman , finns här för dig om du behöver snacka <3

2007-09-07 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0