I Love You

Daniel Linnér - det finns inte ord att ens kunna beskriva hur mycket jag älskar dig.
Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort, verkligen inte. Du är som en pappa, som min bästa kompis och som ett syskon åt mig allt på samma gång.
Det du och jag har mellan oss är speciellt, verkligen.
Det räcker med att vi ger varandra en blick så fattar vi direkt vad det är. Vi kan varandra som ett uppslagsverk utantill. Minsta blick, och vi vet precis. Det räcker med att man säger ett ord om en jätte stor sak, så förstår vi varandra direkt.
Och det att "ingen någonsin kommer förstå mig", stämmer nog inte, för du förstår mig verkligen i allt, vad jag än säger. Du är de enda på denna jorden som verkligen förstår mig.
Vi är så lika, så jävla lika.

Folk tycker jag är dum i huvudet som umgås med min farbror så mycket som jag faktsikt gör, men dem förstår ingenting. Du är inte som en "farbror", utan du är min bästa vän och du är som en pappa för mig.
Jag älskar att vara med dig, när man är med dig det är då livet är som bäst och man har en anledning till att leva vidare. Vi skrattar och gråter tillsammans, vi gör verkligen allt tillsammans.
Men ingen kommer någonsin förstå, det starka bandet vi har med varandra. Det kommer bara vi göra, men det finns inga ord till hur mycket jag älskar dig, det ska du veta. 
Jag ställer upp och gör allt för dig, och det vet du <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tycker inte det!<3

2007-09-16 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0