Utan dig vid min sida, känns allt hopplöst.

image42image43

Pappa - jag saknar och jag älskar dig så sjukt mycket! Fan det skulle vara du & jag. Du anar inte hur jävla mycket jag saknar dig. Så fort någon nämner ordet "pappa" så ploppar alltid du upp i min hjärna, även fasst det är deras pappa dem menar, så om någon säger: "men jag ska bara ringa pappa snabbt och kolla"  eller  "så gjorde jag och pappa det" så fort ordet pappa nämns, så är det bara du som ploppar upp i min hjärna. Om jag ska säga ordet "pappa" någongång, så stockar det typ sig i halsen innan jag får fram ordet men jag gör allt för att ingen ska se det. Jag vill med ha min pappa i livet, och kunna säga"pappa" på ett naturligt sätt. Ääh ingen kommer ändå någonsin förstå hur det känns :/
Pappa, jag kommer alltid älska dig!

Daniel - jag är så sjukt jävla glad att du finns, du har blitt som min extra pappa, bästa kompis och brorsa på samma gång. Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort, med tre ord:
JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

finns här för dig

2007-10-20 @ 22:11:14
Postat av: Sandra

Ät här för dig Malin. Dag och natt !

2007-10-22 @ 14:55:59
Postat av: Helena

Förlåt nu, men jag börjar alltid gråta åt dina texter..
och fy fan vad Mattias är lik sin pappa ;)

2007-11-08 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0