There's no other way when It comes to the truth

För varje dag som går utan dig gör inte så att hålet i mitt hjärta läker från det att du dog.
För varje dag, så blir det jävla hålet bara större och större i saknad utav dig.
"Tiden läker alla sår", sägs det:  jag säger bara: BULLSHIT!
Det är obeskrivligt att kunna förklara för någon hur det känns. Att leva hela sitt långa liv utan sin pappa, att aldrig mer få höra honom prata, att aldirg mer få se han stå mitt framför än, att aldrig mer få gråta ut i hans famn, att aldrig mer få ha sin pappa och sin bästa vän vid sin sida genom livet, känns förjävligt.
Jag fattar inte hur jag ska orka leva hela mitt liv. Utan dig känns allt så meningslöst.
Livet har ingen som helst jävla mening, - förutom att plåga människor igenom det.


'            cv, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0