Jag vill ha en egen måne

Igår så var jag & Mattias ensamma hemma.
Anton kom till mig, och vi spelade biljard, spelade tv-spel, såg på tv och lagade mat.
Haha, har nog aldrig skrattat så mycket som igår, sjukt kul var det!
"Hej, jag skulle vilja köpa laxeringsmedel, för jag har varit bajsnördig i 5 veckor nu men inte vågat säga något till min mamma"
Hahah, när Anton sa de, jag ramla ihop på golvet och bara as garva och Mattias skratta som ett svin! De gick fan inte att sluta skratta!
Haha, vi käka fiskpinnar, bacon, korvar, hambugare, vitlöksbröd och pommesfrites 23:30 igår, + att vi drack hallon smoothie med. Det är fullt normalt (Y ) HAHA

Nog aldrig skrattat så mycket som igår, as bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: lisa s

svar i på din fråga i min blogg: ja det är jag :P

2007-10-28 @ 09:28:21
Postat av: Olin !

bra att du mår bra igen gumman .

2007-10-28 @ 15:46:48
Postat av: lisa

svar på din fråga i min blogg: jag tror att man gör det i photoshop, men det e inte jag som gjort min blogg. det e min kompis :) tyvärr så kan inte jag.

2007-10-30 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0