inte en jävla aning vad rubriken ska vara

Idag har inte vart någon bra dag alls. Tårarna har inte gått att hålla tillbaka hur mycket jag än velat idag.
Allt brast, fan jag som lova mig själv att aldrig mer gråta i skolan.


Izak blev hämtad förut, satte ut en annons på blocket på Alvin, Izak och Vera imorse.
Folk har ringt som galningar, vilket är bra.
Jag har inte tid med dem längre, och då är det snällare att låta dem få nya hem, där folk har tid för dem.
Liksom jag har haft kanin sen jag gick på dagis. Rätt slut på att tina vattenflaskor på vintern, städa burar och mata dem varje dag.
Mycket bättre och snällare att dem få nya hem.
Men fan, det är med sorgen i mitt hjärta som jag lämnar bort dem , alla tre är ju speciella på sitt sätt,
och Izak var den jag gilla allra bäst :/ <3

image31image32


Kommentarer
Postat av: kajsa

aw

2007-10-10 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0