High up in the sky

Äntligen Fredag!
Varit sjuk 2 dagar denna veckan. Än av dem värsta veckorna på det känslomässiga planet om man säger så.
Ibland vill man bara inte leva. Men nu känns det en aning bättre iaf, det är skönt.
Jag är så jävla tacksam för att jag fick komma med i Jespers och Fannys grupp i So:n, tack MARIA!
Jag hade inte klarat av att göra allt det där själv.


Du säger att du älskar regnet,
men när det kommer så fäller du upp ditt paraply.
Du säger att du älskar vintern,
men när vintern kommer, så stänger du din dörr.
Du säger att du älskar vinden, men när väl vinden kommer så fryser du.
Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0