håll om mig, och släpp inte taget

Det är som att jag inte känner igen mig själv längre. Vem är jag? Allt det som händer nu, det är inte likt mig för 5 öre att göra som jag gör.
Vart är den där gamla Malin som jag känner? Vem fan har jag blivit?
Jag börjar liksom känna rädsla för mig själv lite grann,
Men det ska nog bli bra, hoppas jag.

Gick och la mig sent som fan igår natt, jag och Anton satt uppe och plugga hela natten för att bli klara med vår SO, och imrose när klcokan ringde, så var det fan inte roligt. Somna la om 5 ggr, men vi hann till skolan i tid ändå!
Var på teater  i Mölnlycke idag, det sög stenhårt.
Thats it, bye!

Kommentarer
Postat av: -

allt pga mig kankse ? :/

2007-10-06 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0