Ge aldrig upp hur jobbigt och krävande något än är, ge ALDRIG upp!

Vad är det jag gör?
Varför förstör jag mitt liv mer och mer, och jag gör det nästan med flit?!
Jag vet det så väl, men ändå så gör jag det.
 
Malin för fan det är dags att ta tag i saker, sträck på dig och börja ett nytt bättre liv!, för såhär kan du inte ha det längre!

Jag inser det själv, men ändå är det så jävla svårt att bryta sig loss och verkligen gå in för att försöka göra allt bättre.
Jag mår bara dåligt på allt jag gör nu, men ändå så gör jag det ändå. Jag orkar inte ta det stooora och lååånga klivet som kan göra allt en aning bättre,  men för mitt eget bästa så måste jag det, jag vet det så väl.

Nej fy fan, ändring:  MALIN LINNÉR!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta Klivet!

2007-10-23 @ 18:35:41
URL: http://johannastomberg.blogg.se
Postat av: l

jag mår också så jävla dåligt just nu på det jag gör, jag förstår hur det känns. jag vet inte varförjag skriver detta men jag måste bara för det e så få som förstår mig!

2007-10-24 @ 19:27:46
URL: http://lisasa.blogg.se
Postat av: Malin

Vem är du? :/

2007-10-25 @ 20:23:13
Postat av: lisa s

lisa samuelsson, stationsgatan 1 43836 landvetter!! haha men jag känner inte dig men jag ville bara skriva för jag föstår dig i det du skriver.

2007-10-26 @ 17:18:25
URL: http://lisasa.blogg.se
Postat av: Malin Linnér

Okej Lisa :), hur gammal är du då?

2007-10-26 @ 18:59:28
Postat av: lisa

haha, jag är 15 :P

2007-10-28 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0