You, only you

Jag & Kajsa är lediga imån. Gött som fan är det! :)
Jag ska göra hemkunkapen då. Fan, kommer aldrig hinna och det kommer bli skit alltihopa. Jaja, de får gå som det går.
Helgen har väl vart helt okej, i fredags så va jag med Anton, kanske ska tillägga att det kanske var mer att min lillebror och Anton var med varandra. Haha! *
För jag har bärt in datan i Mattias rum under helgen, som en kul grej. Och i fredags så satt typ Mattias och Anton vid var sin data o spela nått jävla spel. Kanske inte så smart drag av mig att ta in datan? HAHA!
Igår så släppte jag och Mattias av Anton vid sig och sedan åkte vi till Daniel och Linda. Det var mys. Åkte hem vid 02.00 inatt. Och idag så har jag sett på Summerland, dammsugit hela huset, gjort LITE hemkunskap och storstädat i friggeboden. Jag är duktig ibland.
Men nu ska jag kila, är vrålhungrig!

Ge mig kraft till att orka med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0