You are the best

Jag satt och gick igenom Sandras blogg, från det att hon skapade den och då hittade jag bland annat det här.

" malin Linnér -
Jag vet att du mår dåligt nu , och du kanske inte vill snacka just nu .
jag vet att du går igenom mycket svåra saker . Jag ljuger om jag säger att jag förstår , för det tror jag ingen gör . vill bara vara här för dig-
Vill vara vid din sida . och tillsammans ska vi gå igenom dessa tider.
- vi kan gråta tillsammans ,
- vi kan kämpa tillsammans ,
- vi ska vara starka tillsammans.
så stå upp , ha huvudet högt , när du känner att du inte har någon ork kvar , och allt ditt hopp är borta, och du inte vill vara stark ,när tårarna rinner , och du känner att du har gjort allt du kan , när det inte är någon annan som finns där för dig , jag finns här , jag lämnar dig inte malin .
det kanske känns som att ingen bryr sig , men det gör dom . dina vänner kommer alltid finnas för dig . alltid. och allt kommer ordna sig gumman , hur det änns känns nu . allt ska bli bra . för du har lovat mig , vi ska ta igenom oss detta & ha huvudet högt . " jag ska kämpa tills mitt inre blöder" vi ska stå upp och kämpa.
du är sjukt bra gumman . tycker om dig! och tack för allt ! / PUSS SANDRA . <3 "

"du och jag gumman , glädjedödare , och vi njuter av det !
haha ! du förstår inte vad jag ser hos dig . du är underbar !"


"du förstår sånt som ingen annan förstår .
du bryr dig om sånt ingen annan bryr sig om.
du förstår inte vilken bra jävla människa du är .
du är nog den bästa människan som finns om jag ska vara ärlig.
du finns alltid där , hur jag än mår.
du kan få mig att från ena stunden må skit , till att vara den lyckligaste personen som finns .
jag älskar dig .
all tack i världen till härryda skolan , avdelning grodan ."


" jag vill ha dig vid min sida föralltid , det är jag 100 % säker på .
jag har så mycket att säga dig just nu va .
du förstår inte hur stark jag är just nu .
hur stark DU har gjort mig .
och dessutom , hur glad jag är just nu.
är nere på ruta ett igen , men jag är ändå sjukt glad,
gumman , jag kan inget annat än att säga att jag älskar dig ,
och ja . det finns människor som har problem med det (:

fråga din mamma ,
fråga om du och jag ska vara ihop .
du kommer få samma svar ,
hela världen kommer ge samma svar,
vi hör ihop  <3"


Sandra -
Gumman, du är så sjukt bra. Det värmde i hjärtat när jag såg allt det du skrivit.
Du är så speciell och du är en sån sjukt fin människa.
Jag älskar dig Sandra Olin, tillsammans är vi starka <3
Och jag skiter i att folk stör sig på att vi säger "jag älskar dig" till varandra, för dem förstår inte vad vi har mellan oss, det kan nog ingen förstå någonsin.
Jag står till 100% att jag älskar dig, vad alla andra än säger. Du är så jävla bäst gumman, aldrig utan dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig , mycket malin . / din.

2007-11-07 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0