Lilla Hjärtat

Fuck off and die, det är typ det enda jag vill säga för tillfället :D

CV -
Du är den människan som jag alltid tänker på när jag är ledsen, och då kommer det ett leende på mina läppar. Alla dem gångerna jag gråtit så har jag tänkt på dig, och då känns allt mycket bättre.
För jag vet att du finns vid min sida och då känner jag mig starkare och inte lika ensam.
När jag sitter i klassrummet ibland och låten "learing to fly" kommer i min mp3, får jag ett enda stort leende på läpparna, för då tänker jag på dig direkt. 
Från att verkligen må piss, så efter en stund när man snackat med dig och fått ur sig allt hur man känner inför allting, så sitter man nästan och skrattar i slutändan. Fast allt egentligen är skit runt omkring än. Men du gör alltid allt mycket bättre och mig på bättre humör.
Du får mig alltid att le, hur jävla dåligt något än är så i slut ändan så ler jag alltid.
Du får mig att glömma problemen för en stund.
Vi lär av varandra. Du är en sån sjukt fin människa, jag är så sjukt glad att jag har dig <3
Man kan verkligen sitta och verkligen skriva hur jävla arg/ledsen eller vad man nu är till varandra, och du bryr dig verkligen om det jag säger, och du förstår mig så jävla väl.
Båda är vi "svaga" men tillsammans blir vi starka! Jag älskar dig!
Ingen annan skulle kunna förstå det vi har mellan oss, verkligen ingen.

Tack för att du finns, och tack till avdelningen grodan på härryda skolan / skårtorpsförskola!
Om jag inte hade praot där hade jag aldrig börjat prata med denna underbara tjej! <3

Kommentarer
Postat av: jasse

fint skrivet malin ! (Y)

2007-11-02 @ 20:06:40
Postat av: kajsa

Vem?

2007-11-04 @ 14:48:17
Postat av: Helena

Sandra Olin :D Jag tror inte du vet hur glad du gör henne.

2007-11-08 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0