Farsdag

Jag hatar farsdag :/

Mina tårar tar aldirg slut, men jag måste försöka vara stark. Annars går det inte.
Varför finns överhuvdtaget farsdag och morsdag?
Dem som hitta på dessa dumma dagar kunde väl tänkt på dem barnen som inte har några föräldrar?!
Varför inte göra det till en "föräldradag" istället? Så man slår ihop mamma och pappa till en och samma dag?
Men nej, dem ska givetvis dela ut dem. Så att just dem barnen som saknar en mamma eller pappa, ska bli påminda, och höra ordet PAPPA, eller MAMMA hela den jävla dagen. Man hör det till och med lite innan den dagen kommer, när alla frågar och pratar vad dem ska köpa till sin pappa (eller mamma), till och med på reklamerna nämner dem det! Och i tidningarna.
Fy fan vad jag hatar farsdag, jag brukar vara stark men på farsdag så går det inte. 
Det är förjävligt ni anar inte. Ni har ingen som helst jävla aning om hur det känns!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad har hänt?
är så nyfiken :)
jag tycker synd om dig men vet
inte varför du är ledsen elr arg :/
bara så att du vet så är jag på din sida :)

2007-11-11 @ 18:23:20
Postat av: Malin

vem är lisa?
och vad som hänt är att min pappa är död :(

2007-11-11 @ 20:29:29
Postat av: kajsa

malin gumman, om du vill snacka så finns jag här

2007-11-11 @ 21:27:00
Postat av: olin.

malin , jag älskar dig , så otroligt mycket.
förstår att det är svårt ..
men jag kommer alltid finnas här för dig , och det vet jag om att du verkligen vet .
jag älskar dig så otroligt vännen .
Linnér (L) Olin för alltid .

2007-11-11 @ 23:34:55
Postat av: Anonym

jag förstår dig faktiskt

2007-11-12 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0