Falling Impart

Jag mår så in i helvete dåligt. Ont i huvudet, och as ont i magen. Inte alls bra!

Dagen gick väl helt okej, men jag orkar inte med skolan mer. Jag orkar bara inte. Så himla mycket förväntningar på än hela tiden, som man inte kan leva upp till - iallafall inte jag.
Men jag ska försöka gå in för skolan nu, och skita i allt runt omkring mig. Verkligen vara flitig på lektionerna och göra mina läxor.
Inte vart det sen hela 9:an börja typ. Synd att sabba allt nu, när jag var rätt så duktig i 8:an.
Skärpning nu Malin!

Säger bara en sak: åt helvete med HELA livet!
och då har jag fått sagt mitt, tack för det.

Kommentarer
Postat av: claudia

jag såg din kommentar ;)
haha, varför tror du det?
jag kan säga att det inte är han ;) HAHA,

2007-11-15 @ 19:16:31
URL: http://claudiah.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, jag tror bara det är han :P en känsla jag har ;)

2007-11-15 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0