Would you feel?

Jag är sjuk. Jag blev sjuk igår på öland. Det enda jag gjort de här senaste 24 timmarna är att ha spytt.
Daniel, Tindra & Mattias blev också sjuka. Så när den ena inte spydde så spydde den andra.
Usch för att må såhär!
Okej att man är sjuk, men att inte vara hemma när man mår som sämst är ren tortyr. Kul att va sjuk 36 mil hemmifrån liksom. Inte direkt!
Men nu är man iaf hemma och de är skönt, och nu är de bara huvudet som cpar.
De känns dom de väger 20 kg och de dundrar vid varje fotsteg jag tar. Usch, jag vill va frisk!

Ibland vill jag bara ta ett steg tillbaka och bara gömma mig, eller gömma och gömma, glömma alla bekymmer liksom. Allt är så jävla invecklat och komplicerat så jag orkar inte med det. Och jag vet inte hur jag ska bete mig, vad jag ska göra, hur jag ska agera, jag vet ingenting för tillfället, och de är jobbigt, jävligt jobbigt.

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0