Like you care?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så fel man kan ha om vissa människor ibland. Eller fel och fel, man vet om det redan från första stund, men man gör allt för att glömma det man tänkte först och hoppas på att man har fel. Och det är fel att man gör så egentligen, för om man redan vet från första stund, då ska man lita på sin instikt.
Det är svårt att förklara. Men fan vad fel man kan ha ..

Aja, nu ska jag iaf vara med Kajsa, det ska bli vädligt mysigt och roligt, inte träffat henne sedan skolavsutningen, hemskt! Så just nu sitter jag bara här och väntar på att hon ska komma.
Och igår fixade vi moppen, så nu är den som ny igen. Jävligt skönt! Jag älskar verkligen min moppe.

Det var väl allt jag ville skriva idag, livet är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0