Is time to face the truth

Igår var jag med Kajsa, de va underbart att få träffa henne igen. Vi hade de verkligen as mysigt. Vi åkte och köpte godis sen åkte vi upp till skolan en stund och kolla läget. Sedan på kvällen åkte vi till öjejsön och bada och sedan satt vi där med 2 filtar och stearinljus på berget och bara prata om allt mellan himmel och jord. Verkligen skönt, jag älskar dig Kajsa <3
Och idag så kom Johanna hit med, haha vi körde fyrhjulingen och moppen. Kul att få träffa Johanna också! Inte sett varken Kajsa eller Johanna sen skolavslutingen. Mycket dåligt! Det ska det bli ändring på.

Och om allt annat vet jag inte riktigt vad jag ska säga, allt är verkligen upp och ner just nu. Men jag ska vara stark, så in i helvete jävla stark. 

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0