Welcome to my life

Känslorna går verkligen upp och ner, precis hela tiden, ena sekunden kan jag vara på topp humör, och sekunden efter så kan jag vara hur jävla less på allt. Det är enormt påfrestande, för jag kan inte styra över det, hur mycket jag än skulle vilja. Jag ska försöka ta tag i detta, för såhär växlande om hur jag mår och känner mig orkar jag inte med längre. Nått måste ju vara fel? Eller?!

Jag har gjort ett kollage, tog en tavla sen så gjorde jag värsta kollaget av min barndom och gamla minnen och sådant.
Det blev jätte fint, så nu hänger det inramat på väggen <3

image15


Kommentarer
Postat av: claudia

nej, det är inte fel.
gud vad gulligt, (A). asså kollaget ;)

2007-08-19 @ 00:05:44
URL: http://claudiah.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fint gumman:)(L)

2007-08-21 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0