It Must Of Been Love

Killen och hans tjej åker moped. Killen kör.


Tjejen: Snälla stanna, det går alldeles för fort!

Killen: Men det är ju kul!
Tjejen: Neej, snälla stanna, det är läskigt.
Killen: Jag stannar om du säger att du älskar mig.
Tjejen: JAG ÄLSKAR DIG!, snälla stanna nu?!
Killen: Men min hjälm sitter alldeles för hårt, snälla ta av mig den och sätt den på ditt huvud istället.
(tjejen sätter på sig killens hjälm som hon blir tillsagd att göra)
Killen: Så måste du hålla om mig också.
(tjejen gör som sin kille säger och håller om honom)


Nästa dag i tidningen:
MOPEDOLYCKA! EN ILLA SKADAD OCH EN DÖD.
När väl killen var uppe i sin höga hastighet märkte han plötsligt att hans bromsar inte fungerade. Så han fick sin tjej att säga att hon älskade honom och han fick en sista kram.

Och även om han visste att det skulle ta hans liv när hon satte på sig hjälmen så tvekade han aldrig över att ge hjälmen till sin tjej.
Han dog och tjejen överlevde.
Allt för dem tre vackraste orden.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0