I'm nothing without you, really nothing

Jag vet ingenting, det har jag inte gjort på länge.
Visst, det kan vara jobbigt, men för tillfället känns de rätt skönt att inget veta.
Konstigt men sant.


Och min mamma är underbar, då menar jag verkligen underbar.
Jag kan verkligen snacka med henne, om precis om allt. Fy fan va underbart.
Det kändes så skönt att säga det där sista till dig igår.
För nu vet du precis allt, och det är jag jävligt glad för.
Så nu fattar du hela min situation, fan vad glad jag är att jag har dig, och att jag verkligen kan säga allt till dig.
Jag älskar dig mamma! <3

image12


Kommentarer
Postat av: Helen

Sa du det där som du trodde att
hon fattade? If u know what i mean? <3

2007-08-05 @ 21:37:53
URL: http://heln.blogg.se
Postat av: Malin

Jag sa det igår när vi var på stranden bara jag och mamma. Det käöndes så jävla skönt. Jag tänkte tyP. vågar jag säga det? men sen så bara gjorde jag det, och de va inga problem med det. fan va underbarT!! mamma vet precis allt nu, precis allt :)

2007-08-05 @ 22:19:48
Postat av: Helen

Vad bra att du sa allting, det brukar kännas lättare.
<3

2007-08-07 @ 18:38:32
URL: http://heln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0