KUSINERNA LINNÉR

Förlåt för min väldigt intensiva uppdatering idag. Men det är ju bättre det än att inte blogga alls? ;)
Jag vill bara säga hur mycket jag älskar mina 2 kusiner, Tindra & Alva. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag gillar dem, de går helt enkelt inte.

Det finns inget, absolut inget bättre än när min älskade 5 åring (Tindra) kommer springandes när man ses och skriker; "MALIIIIN!!!" och hoppar upp i ens famn och kramar om än (tänk er en apunge som hänger runt sin mammas hals, ungefär så ser det ut).
Ibland kan Tindra helt spontant säga "Malin, jag ääääälskar dig". Man blir helt mållös, - rörd. Det spelar ingen roll hur många gånger hon än kommer säga de till mig i sitt liv, jag kommer bli lika mållös och rörd varje gång. Det värmer ända in i själen.

De bästa hände ändå i helgen, när Alva (2 år) sitter i mitt knä på gräsmattan i solen, Tindra står och sprutar med vattenslangen längre bort och jag och Alva sitter och pratar om bilar, bebisar och snor mm. Helt plötsligt säger hon; "Mali, ja älsa dej". Kan ni förstå känslan att få höra det?! Fy fan va glad jag blev!

Det är så underbart med barn, det är inget falskt med dem. De säger saker de menar, och inget annat. De säger saker rakt ifrån hjärtat, man vet att de verkligen menar det som de säger.

Jag älskar er, mina små änglar, har och kommer alltid att göra. Kommer alltid finnas vid er sida. Alltid.

Alva:


Tindra:


Älskar er.

Kommentarer
Postat av: F E L L A N

haha, han var inne på min blogg för första gången på länge just idag och såg det! inte så glad kille blev han, haha :)

2010-06-01 @ 18:08:30
URL: http://fellans.devote.se
Postat av: <3

Awh, haha! Filippa typ pratar inte hon bara forstar vad vi sager haha! Vi maste hitta pa ngt roligt att goooora! haha

2010-06-02 @ 15:07:22
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0