JÄVLA PISS DAG

Jag är dööö sjuk. Vaknade imorse och hade skit ont i halsen och jätte ont i huvudet.
Jag tänkte, FAN jag som ska till liseberg idag. Tryckte i mig en massa tabletter i tron om att de skulle försvinna.

Men ju mer klockan blev på dagen ju sämre mådde jag. Tog tempen och jag hade 38,8 graders feber. Inte så jävla nice, så fick avboka de med lisebergs saken (de bar emot kan jag säga).

Inte nog med att jag ligger här och mår sjukt dåligt, tänkte jag förut att om jag duschar så kanske jag känner mig lite fräschare iaf. Jag tog mig upp från soffan och vandrade in i duschen. Hade precis duschat färdigt när jag tänkte att jag kunde raka mig under armarna med, så jag tar fram min rakhyvel, rakar ena armhålan och ska sedan ta över rakhyveln till andra armhålan, va gör inte jag då?
Jag råkar komma åt min bröstvårta med rakhyveln, så de skär upp ett snitt där. NI SKA BARA VETA HUR ONT DE GJORDE och hur mycket de sved + blödde!!!!!
Så nu har jag ett plåster rätt över bröstvårtan, väldigt nice.. och ont som fan gör det.

Min dag har inte vart någon bra dag alls. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0