FÖR JOHANNORNAS SKULL

Idag regnar det, men trots det är jag på gott humör! Vilket är väldigt härligt.
Idag när jag kom hem från skolan, så låg de jag beställt till mamma, som hon ska få på morsdag i brevlådan! Jag blev så glad, det är så fint. För er som inte vet är de ett halsband jag & min bror köpt som hon ska få på söndag. Det var jättejättejättefint. Har inte alls mycket mer att säga just nu..
Sommarn är snart här, det glädjer nog varenda människa.


La in bilderna på mammas halsband på datan nu, så sådär ser det ut! :)


Mattias & Saga, givetvis skulle de bli skugga utav ett moln när jag tog bilden, därför ser det as kallt ut, men det var det inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0