NI TROR NI VET, MEN NI VET INGET

Hemma idag från skolan. Det suger. Men mådde förjävligt imorse. Gör jag fortfarande i och för sig.
Precis ätit två köttbulle mackor med majonäs, jätte gott (som om ni bryr er...) Nu ska jag se på film eller något. Det är jätte fint väder ute, blå himmel och sol. Jag önska bara att de var sommar och inte vinter nu..

Denna sommaren ska jag jobba sjukt mycket på lovet hemma hos världens bästa Willy och världens bästa Lisbeth, tror seriöst inte det finns snällare människor än dem. Jag har aldrig stött på några i alla fall.
Man får komma dit när man vill, man får gå hem när man vill. Man får vara ledig när man vill, kan inte bli bättre!
Jag ska som sagt jobba, och bli BRUN det är alltid mitt mål varje sommar, jag ska i stort sett bara ha dessa två saker som mål på mitt sommarlov. För till hösten vintern så ska jag utomlands och det är då jag ska få slappa och leva livet och bli riktigt jävla brun! Kommer bli så underbart.

Nu ska jag plocka undan min disk o krypa ner under täcker igen med Saga och mysa.

Ha de göttt, heeeey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0