I VARENDA DEL UTAV MIN KROPP

Jag och Erica ska åka utomlands detta år, men vi vet dock ej till vilket land än. Men vad spelar det egentligen för någon roll vart vi hamnar? Vi kommer ju ha sjukt kul i vilket fall som helst! Men några länder som lockar för mig att besöka är Thailand, Australien, Tunisien, Grekland, Egypten och Hawaii (USA).
Vi får som sagt se vart vi hamnar, men till något av de länderna blir det till 80%.

Jag känner på mig att detta året kommer bli mitt år. Vi har gått in i ett nytt decenium, och jag har lämnat de värsta decenium i mitt liv bakom mig (2000-2009). Decenniet då min pappa dog, och min morfar. Nu kan det bara bli bättre.
Detta årets planer är som sagt, fylla 18 om 41 dagar (11 feb), skaffa körkort, jobba och tjäna ihop mina egna pengar och resa utomlands! 2010 är som sagt, mitt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0