GYMPA IS VÅR GREJ

Idag gick jag faktiskt till skolan! Duktiga mig. Men kan inte påstå att jag mådde 100 hela dagen, men jag grejja det. Tog en massa bilder i omklädningsrummet innan gympan för att fördriva tiden. Så bilder på det kommer under här.
På gympan sköt Amanda en innebandyboll rätt på mitt lår, så nu har jag feta blåmärket där, inte kul, men smällar man får ta ;)
Förövrigt är jag väldigt trött på skolan, och jag har bara vart där i 2 dagar, vet inte vad det är med mig.

Ha det najs, allt från mig idag!


Johanna klättrar, WOW! ;D


Jag och Josefine (men hon ville ej vara med på bild)


Jag och älsklings Sonjis :)


Och igen ;D


Jag och Johanna :) <3


XOXO

Kommentarer
Postat av: erica

hey sexy! WZUP??

I wanna travel to another country!

We really have to do it baby!



What country did we decided to visit??

I LOVE YOU

2010-01-19 @ 15:16:02
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0