ERICA BERTILSSON

Det är jobbigt när man saknar en vän, som är så låångt borta..
Trösten är att jag vet att hon kommer komma hem igen, - detta året. Och att vi detta året ska resa utomlands ihop. Men jag hade velat vara med henne nu, och skrattat med henne som man alltid gör och prata bekymmer med varann.
Jag kommer inte kunna vara närvarande på en av hennes jobbigaste dagar, - den dagen hennes mamma dog. Jag kommer inte kunna räkna in klockslaget hon dog på med Erica. Kommer aldrig glömma den dagen i skolan när vi låg i "sjukrummet" och räkna in just, minutrarna, sekunderna.. Vi missa halva skoldagen på det, tur att lärarna förstod.
Jag saknar min vän, min enda vän som vet hur det känns att leva utan en av ens föräldrar.
Jag saknar min vän som ALLTID är på bra humör.
Jag vill att du kommer hem nu Erica! Inte om ett halvår.. jag vill vara med dig på din 18 års dag den 4 feb och jag vill att du är med på min den 11 feb!
Åhhh.
Kom hem, jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

omg!!! im cryying!!!!

i love u and this was ond of the most beautiful things you ever had wrote to me!! it really feels in my heart!! i have started to save money now!! omg!!! i miss u so much and i looking firward to the week or two i. another country with you!! i love you malin!!! we have alwys fun with each other and i love your laugh to small things, i loove you

2010-01-21 @ 21:38:17
Postat av: Malin

hjärtat mitt då, inte ska du gråta, va glad! <3

jag längtar som bara den jag med, du är bäst. ÄLSKAR DIG!

2010-01-21 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0