DU SOM TOG MITT HJÄRTA

Här kommer lite bilder ifrån idag. Var ju som sagt hemma idag och mådde piss. Men på eftermiddagen tog Mattias och Anton samma buss hem så Anton var snäll och skjutsade Mattias hem på flakmoppen.
Så då kom Anton och överraskade lilla sjuka mig, då blev jag glad :)



Saga och jag myste i soffan imorse.



På eftermiddagen kom Anton hem till mig som sagt och vi tog en massa bilder, här är några utav dem. Jag struntar i att jag är osminkad och allmänt skabbig på bilderna, ibland får man bju på sig själv. right? :)





Ikväll är det de okända på tv4+, ÄNTLIGEN har de börjat igen!
Och imorgon ska jag gå till skolan om jag så spyr, jag måste dit!
Sonja skrev sms förut att hon saknade mig och att det inte blir desamma i skolan utan mig och mitt tjöt om bussarna, haha!

Vi höres, kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0