TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART

I helgen var jag i Varberg, med Daniel och Linda och hela Lindas släkt. Det var riktigt trevligt. Här nedanför kommer lite bilder ifrån helgen som var. Men även lite andra bilder.


Hittade ett foto i ett fotoalbum här hemma på mig och pappa. Gillar den bilden, skarpt.


Ingen kan komma och säga att jag inte har världens finaste hund. Saga <3

VARBERG


Kort taget förra helgen. Mattias, jag & Daniel. <3



Har inte så mycket mer att säga. Jag börjar skolan på tisdag, de ska bli skönt, men ändå jobbigt. Varje sommarlov har jag alltid längtat tillbaka till skolan, känt motivation till att plugga, få bra betyg osv. Men detta året, så känner jag inte alls så.. Det känns bara jobbigt att börja faktiskt. Jag orkar inte 1 år till, så känns det. Men jag har bara 1 år kvar och sen är jag FRI. Wonderfull.

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga bilder Malin! Lycka till med skolstarten även det är lite segt.Tjing på dej

2010-08-23 @ 10:33:07
Postat av: Malin

Tack så mycket! :)

2010-08-23 @ 11:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0