MY DAY

Hej!
Idag (trots min onda fot och eviga haltande) åkte vi till Partille för att byta in ett halsband mormor hade köpt till Saga, för det var för stort. Vi åkte till 3 zoo affärer innan vi hittade ett nytt fint och passande halsband till henne. Det blev ett rött med små detaljer på, superfint! Där inne hittade vi även en reflex "tröja" till hundar, som vi också köpte, eller vi och vi, mormor betalade, hah! Hon är ju kär i Saga, bokstavligt talat! :)
Folk glodde en aning på mig idag, när jag gick där i mina uggs och haltade mig fram (de enda skorna jag kan ha just nu, för de andra skorna slutar precis där såret är, underbart, eller hur?)

Här kommer bilderna på "tröjreflexvästen" och halsbandet:


Jag skulle egentligen åkt till vårdcentralen idag med mitt sår, men när mamma ringde dit imorse för att boka tid så sa de att de inte tar emot sånt här, jag får åka in till axes akuten om jag ska få någon vård. Okej, tack för den?
Jag orkar väl fan inte sitta på ett sjukhus i 84783 timmar för att de bara ska kolla på det, och sen typ bara skicka hem mig? Nej, så jag sket i det. Jag får hoppas att det slutar blöda snart och att det sakta men säkert börja läka. För på nått sjukhus sitter jag då minsann inte, timme efter timme!

Jag, och jag & Saga idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0