SVIMMA

Igår kom ju som sagt Kajsa hem till mig, vi hade de mysigt, vi skulle försöka dygna men båda däcka 10 i 3.

Imorse när jag skulle gå ut från friggeboden (vi sov nämligen där ute), så råka jag trampa på värsta typ stålgrejen utanför dörren, och de högg ett hack i min fot typ  vid hälsenan, de gjorde så jävla ont.
Sprang in och satte mig på toan för jag va så himla kissenördig, blodet bara forsa, så kom mamma in på toan så sa jag att jag nog svimmar snart, för jag kände hur de svartna framför ögonen, men hon bara; nejdå. Och efter de däcka jag. Vakna upp på golvet med huvudet i mammas famn och mådde as kasst. Jag hade visst ramlat av hela toan och fallit rätt ner på golvet, och vart likblek i ansiktet och mina ögon hade bara snurrat omkring. Tog en halvtimme att överhuvudtaget kunna sätta mig upp igen.
Sen fick vi tvätta såret och sätta plåster på, och nu kan jag inte ned gå på den foten, typ haltar :( fick byta plåstret nu till ett förband, för plåstret hade blött igenom, och det är typ ett djupt hack rätt in vid hälsenan, tur att den ej gått av iaf alltså hälsenan.

Usch trodde aldrig jag skulle svimma någonsin i mitt liv, men nu har jag gjort det och mamma fick panik när jag gjorde det. Nej fy och usch, aldrig mer igen!

Nu har Kajsa åkt hem i alla fall och idag vet jag inte vad jag ska göra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0