NYHETERNA IDAG

Jag är ledsen att jag inte kunnat blogga de två senaste dagarna, nu precis när jag kommt igång med det ordentligt!
Men det är så att min internet fuckar sönder för tillfället, jag hatar donglar! De har spärrats för jag har andvänt för mycket MB eller va det är, det blir visst så när man är mkt inne på youtube och kollar osv (där här du Kajsa, och även Anton!) ;) ni som ej trodde på mig. Så ja, nu har jag inget fungerade intenet, sitter på min brors data nu.

Hade mitt latinsnittsblomprov idag, gick sådär, hoppas på VG i alla fall!
En polis va i skolan idag och snacka, fick lära mig en hel del intressant. Jag gillar poliser!

Måste dra nu, puss, återkommer när mitt intenet behagar funka igen (om typ en månad).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0