HALLO I STUGAN

För Ericas skulle uppdaterar jag, för hon fyller år idag! Grattis vännen! Om en vecka är det min tur att bli 17 ;)

Idag gjorde vi näbbkäppar i skolan och näbbbuketter i skolan. Det är för de små barnen (2-7 åringar) som ska vara med på bröllop. Killar ska hålla i en dekorerad  käpp som är i deras storlek och tjejer ska hålla i mindre små buketter. Det blev jätte sött iaf! Läger ut ett foto på käppen jag gjorde någon annan dag.

Imorgon har jag TVÅ prov. Usch, det ena i försäljning och service och de andra i svenska!  Handlar om lagar, och en jävla massa i försäljningen och om gudar och teather i svenskan, usch, spyr på det!!

Jag vill flytta hemmifrån, skaffa bil, få ett jobb, tjäna pengar och få barn. Jag vill skapa mitt egna liv, eller börja om eller hur man ska säga. Jag vill börja bygga upp mitt liv nu, på allvar.

På fredag ska Helen, Johanna & Kajsa hit på middag, det ser jag framemot!
Varför har det börjat snöa igen?! Jag blir så trött..
Nu ska jag och mamma ut med Saga, längtar inte, fryser bara när jag tänker på det, USCH.

Jag vill bara krypa ner i en famn och ligga där ett tag .. och bli varm.


Kommentarer
Postat av: erica

hhihihi tack <3<3

2009-02-05 @ 01:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0