EN VISS PERSON

Jag hatar dig mest utav alla människor som finns på denna jord, det finns ingen vidrigare, äckligare människa än du!
Jag känner ett sådant hat till dig, ett hat som jag aldrig trodde jag skulle kunna känna.
Jag har sagt det och säger det igen, jag hoppas du får all olycka i världen, för det är du VERKLIGEN värd.
Du är värd ett liv i rent helvete, det är du.
Men lugn lilla du, dina dagar kommer, va så säker!
Hur kan dina vänner ens vilja vara dina vänner?! Jag hade aldrig velat vara din vän, om jag så fick betalt för det, fy fan!
Jag trodde aldrig jag skulle kunna känna såhär om en person, trodde aldrig jag skulle kunna säga såhär hemska ord, eller önska någon så otur i livet, men med denna personen går det inget annat att göra. Hata är ett starkt ord, det vet jag, men jag överdriver inte, för:
JAG HATAR VERKLIGEN DIG!


Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

ojdå, när jag såg det du syftar på visste jag att detta skulle komma..

2008-10-28 @ 18:34:29
URL: http://johannastomberg.blogg.se/
Postat av: sessa

Vet inte vad det handlar om, men skall jag vara ärlig så låter det som ren jävla avensjuka.

2008-10-29 @ 00:19:59
Postat av: Malin

Nej, det handlar det verkligen inte om, det handlar om den personen som bara äcklar mig så fruktansvärt mycket. Tror att den e sååå mkt bättre än alla andra, fy fan för sånna.

2008-10-29 @ 11:12:01
Postat av: erica

malin :O

2008-10-31 @ 22:37:50
Postat av: Malin

aah, erica?

2008-11-01 @ 15:26:48
URL: http://malinlinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0