SATURDAY (MORNING)

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden.
Jag kan inte sova länge på morgonarna längre. Förr sov jag ofta till 12-13, men det händer aldrig nu för tiden.
Jag vaknar runt 8 och är jätte pigg då.
Det är rätt segt, för dagarna blir så långa då, plus att det är oftast vid 8 jag brukar gå upp på vardagarna och det gör jag på helgerna med nu för tiden. Sjukt!

Jag är urfattig just nu, för förra månadens barnbidrag offrade jag alla pengar på min bärbara. Så jag har INGA pengar och är enormt pepp på att försöka tjäna pengar idag, för jag behöver köpa så himla mycket!


* Bikini (den jag har nu är jätte gammal och ur(badad).
* Trosor
* Skor (varje månad har jag skjutit upp att köpa skor, tänker alltid att jag gör de nästa månad, men nu är det KRIS!)
* Jeans
* Linnen / t-shirts
* Smink (foundation & mascara) - FRÅN ISADORA, som inte testar på djur.

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha bra där med isadora sötnos!

2008-03-15 @ 12:10:32
URL: http://klm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0