LITA ALDRIG PÅ NÅGON

Hej jag är misslyckad och alltihopa, om det nu är det ni vill höra?

Förlåt om jag nu är "svartsjuk" av mig. Men jag anser, efter allt som jag sagt till er i förtroende, hur dåligt jag mått av (liknande) händelser med andra och ni har suttit och förstått mig, så trodde jag aldrig någonsin att (ni) skulle kunna göra mig ledsen utav samma anledning. Visst, alla får vara kompisar med vem de vill, de säger jag ingenting om.
Och ja, jag är irreterad för att sofforna stod ihop och att dem kramades, för på något sätt tycker jag att de är att gå "över" kompis sträcket. Kramas ska man väl självklart få göra, men behöver man dela säng och ligga och kramas i den? Förlåt, men jag tycker faktiskt inte det, om man nu bara är kompisar.

Förlåt, jag är väl överkänslig eller något, men de är så JAG känner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka låg i soffan och kramades?

2008-03-14 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0