JAG SER DET SNÖAR, JAG SER DET SNÖAR

De sa på radion igår att det skulle bli lite snö som idag och kanske lite framöver i veckan.
Men de sa fan inte att de skulle bli så här jävla mycket snö!?
Imorse när jag vakna och tittade ut, jag trodde inte mina ögon!
Jag hade redan frågat Richard igår när jag hörde att de kanske skulle bli snö som idag om jag skulle kunna få åka med han till skolan. Men han kom inte upp för sin backe, så det slutade med att jag fick muta min "sjuka" bror att ta fyrhjulingen ner till ån (2km) och möta upp Richard där. Så det var ju bara att palta på sig en massa kläder, typ termobyxor imorse och ta fyrhjulingen ner, I SNÖSTORMEN typ.
Usch, min morgon kunde börjat bättre, va nära att skita i skolan men det kunde jag inte. Måste tänka på betygen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0