HALLELUJAH

Hej!
Här har ni en tjej som miste sin pappa/bäste vän när hon var 8 år.
Och miste sin morfar som stod henne väldigt nära 3 år senare efter pappans död.
Hon som fick ta lugnande tabletter på kvällarna för att överhuvudtaget kunna somna, för hon levde sina dagar i ständig skräck för hon trodde att hon även skulle mista sin mamma och bli föräldralös.
Hon som får kämpa varje morgon för att överhuvudtaget orka gå upp och orka med ännu en dag.
Hon som livet tycks älska att plåga, med alla möjliga saker.
Hon som ständigt gråter sig till sömns på nätterna.
Hon som känner sig helt totalt värdelös.
Hon som hade gjort vad som helst för att få sin pappa och bäste vän tillbaka i livet igen.
Vad som helst ..

Ibland undrar jag bara, har någon dratt ur mig som en test person att testa alla möjliga saker på, för att se hur mycket motgångar en människa egentligen klarar?

Jag bara undrar, för det känns verkligen så.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Känns det en smula bättre om jag säger att jag älskar dig och att jag finns vid din sida hela tiden?

2008-03-13 @ 19:19:21
Postat av: Malin

jag vet att du finns där Kajsa, och du ska veta hur mycket jag ÄLSKAR dig! jag kanske är dålig på att visa det, men jag älskar verkligen dig. är så sjukt glad att jag får ha dog som min vän. är så sjukt tacksam för att du orkar med mig.jag älskar dig

2008-03-13 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0