FOR YOU DARLING

Nu ska jag berätta om min underbara vän Kajsa Mattsson.

Första gången vi träffades var i 6:an. Vi pratade aldrig med varandra då eller någonting.
Det var i 8:an vi började bli kompisar. Vi var bra vänner genom hela 8:an.
Men det är först nu i 9:an som jag och hon kommit varandra närmare än någonsin. Hon är den som orkar finnas kvar vid min sida och torka mina tårar om och om igen utan att gå. Hon är den enda som hållit sig kvar vid mig och alltid ställer upp, trots att hon själv kan må dåligt över vissa saker. Det är en sann vän, som står kvar i både glädje och sorg och som ALLTID finns där och bryr sig om än.
Jag önskar att någongång i framtiden jag få ge tillbaka all den kärlek och tröst som du har givit mig Kajsa. Du är en sann vän, du är min bästa vän som alltid, verkligen alltid ställer upp.

Med tre ord jag verkligen menar ifrån mitt hjärta:
Jag älskar dig.

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh vad glad jag blir av att läsa detta! jag finns alltid här för mig och du är inte skyldig mig något, det räcker att du är min vän :) jag älskar dig

2008-03-19 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0