BANGA ELLER INTE BANGA?

Jag och Helen badade 13:50 i landvettersjön idag. Varken jag eller hon ville inte, vi frös till och med på land, vad fan skulle vi göra i vattnet då?
Men vi bangade inte, utan vi doppade hela oss.
Det är alltid gött att göra en massa vad med helen, för man vet att ingen av oss bangar. Haha!
Det blir gjort det som vi sagt liksom.
Så vi badade 2 veckor innan förra årets premiärdopp som var den 30 Mars. Stor plus stjärna till oss! :)
Efter doppet åkte Helen hem, för hon hade slutat för dagen. 
Medan jag fick åka dy blöt tillbaka till skolan igen och ha syslöjdslektion till 15:50, underbart!

image66

Kommentarer
Postat av: Helen

Fyfan vad vi är bra!

2008-03-14 @ 23:50:23
URL: http://heln.blogg.se
Postat av: Helen

btw, jag ser ut som ett ägg i ansiktet!

2008-03-15 @ 09:14:37
URL: http://heln.blogg.se
Postat av: Malin

vi är bäst ! :)

2008-03-15 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0