VILKEN HÄRLIG DAG!

Först vill jag bara säga, - förlåt att jag ej uppdaterat min blogg på länge.
Men jag har faktiskt inte haft igång min dator sedan torsdag kväll! Haft fullt upp med annat. En stor stjärna till mig för det, hah!

Här kommer en update om vad jag gjort under helgen:

Fredag:
Gick aldrig på syslöjden så slutade vid 13:45, det var skönt för det var sååå fint och underbart väder! När jag kom hem solade jag lite sedan åkte jag och mamma upp till Hindås till en fyrhjulingsmänniska för vi skulle köpa ett nytt tändstift till fyrhjulingen (för den startade inte). Men han var ej hemma, så ringde Anton och sa att han hade tändstift och sådant vi kunde få. Så vi åkte in till Daniel när vi körde från Hindås igen, för att lämna saker hos honom, sedan kom Anton dit och mötte mig och mamma och åkte med oss hem. Sedan fixade (jag) & Anton fyrhjulingen, tömde den på bensin (genom att slanga!!!) snacka om att vi smaka bensin i munnen efter det. Till slut fick vi igång den och då körde jag och Anton en stund. Sedan gick vi in och såg på en film och åt middag.
Efter det gick vi ut i friggeboden och sov i 2 timmar till klockan 22:00. Sen så ringde Daniel och ville att jag skulle komma till han, eller rättare sagt att jag och Anton skulle komma till han med fyrhjulingen. Men det slutade med att jag körde hem Anton, och sedan åkte till Daniel och var där till sent på kvällen. Och jag hade jätte ont i magen under hela dagen och kvällen. När jag kom hem för att sova, så låg jag och grät här i min säng, för jag hade så fruktansvärt ont i magen! Det krampade och en massa, det hela slutade med att jag spydde 5 ggr och somna inte förräns vid halv  4 den natten. Det var hemskt!

Lördag:
Vaknade på morgonen och sa till mamma att jag hade spytt under natten, vi kom fram till att jag ej tål det pencillinet jag åt, så slutade äta det genast. Under dagen var jag bara hemma och sola på altanen HELA dagen. På kvällen skulle Anton komma, men han ringde och sa att han skulle till Emil istället för att han var ensam hemma. Jag blev självklart bevsiken och ledsen. Men så sitter jag och ser på tv runt halv 11 tiden, och då knackar det på dörren, och mamma går och öppnar (jag trodde det skulle vara någon granne, så sitter kvar i fåtöljen) och in i storarummet kommer Anton! Gud så chockad och glad jag blev! Han struntade i att åka till Emil med andra ord. Vi såg på film och sedan gick vi och la oss.

Söndag:
Jag och Anton vaknade kring halv 12 tiden och blev jätte glada när vi såg att solen sken utanför! Vi gick in och åt frukost och sedan gick vi ut och satte oss på altanen och solade. Vi hoppade studsmatta och gjorde ett vad, att den som förlorar MÅSTE bada i ån, vet tror ni förlorade? Jo, just det - JAG. Så det fanns inte så mycket alternativ bara ta fyrhjulingen ner och doppa sig (det isade!!) Sen fetade jag och Anton oss på altenen med popcorn och glass hela dagen. Senare körde jag hem Anton med fyrhjulingen, eller nej, han körde fyrhjulingen hem till sig, och vi tog sådanda konstiga vägar alltså, hah! Just det, jag och Anton spelade in när vi "tävlade" på studsmattan, den videon är så grymt kul, skrattar varje gång, hahah!
När Anton väl åkt hem så tvättade jag moppen och fyrhjulingen, efter det runt 20:00 tiden åkte vi till Partille och gick på Mc Donalds, jag, mamma, Mattias, Malin, Robban & Martin. När jag kom hem såg jag på andra avenyn sedan  somnade jag.

Idag (Måndag):
Vaknade av att jag kände att jag fått tillbaka urinvägsinfektionen igen. Gick in till mamma och sa att jag ej kunde gå till skolan då jag måste till läkare igen och få ny medicin. Jag och mamma åt en jätte god frukost och solade lite på altanen, sedan åkte jag till vårdcentralen, fick en ny medicin och sedan upp till mormor på fika.
Nu är jag hemma och ska läsa idrottssaken hade jag tänkt med han ingen ork, men för göra det ändå. Imån kommer jag!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0