UNDER STJÄRNORNA

Igår när jag kom hem från skolan så gjorde jag ingenting, jag satte mig och såg på tv. Sedan bestämde jag mig för att gå och sova en stund. Men så blev det inte, för en Johanna Stomberg ringde och väckte mig när jag var jätte nära på att somna. Hon ringde vid cirka 18:30 tiden. Det slutade med att vi pratade från 18:30 till 21:00 ungefär!
Hah, vi gjorde toast och satt och såg på samma tv program och satt och kommentera allt och ingenting.
Det var väldigt mysigt!
Och om det inte var för att Anton kom till mig vid 21:00 så hade jag och Johanna nog fortsatt att prata ett bra tag till om, - ingenting. Hah!

När Anton kom la jag på med Johanna och jag och han såg på en serie på tv:n som börja vid 21:00, TORN hette den, tror den kan vara bra!
 Efter det bestämde vi oss för att sova - PÅ STUDSMATTAN! Så vi tog ut alla kuddar och täcken och gick och la oss mitt på studsmattan. (Det var typ frostbildning där på redan när vi gick och la oss) Vi låg där ett bra tag och tittade på stjärnorna och pratade. Det var väldigt mysigt!
Efter det så fick vi försöka hålla värmen genom varandra och sedan somnade nog både jag och Anton. Fast jag kan villigt erkänna att jag vakna MÅNGA ggr under natten och sa till Anton att jag frös som ett svin, och skulle man typ vri sitt huvud på kudden så var det frost på den delen av kudden man ej hade legat på! Det var en aning jobbigt och kallt! Vid 07:30 i morse sprang vi in i friggeboden och la oss. Men det var sjukt mysigt att ligga där och titta på stjärnorna innan vi somnade! Det som kunde vart bättre var väl att det kunde vart varmare inatt, hah!


Nu ska jag nog ut och tvätta moppen, den är jätte smutsig (men den kan inte bli annat på min väg iof).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0